O tym jak Maks pomógł nam przed wizytą u Dentysty.

Kim jest Maks?
Co takiego zrobił?

Maks to mały, sympatyczny hipopotam, który jest głównym bohaterem serii Świat Maksa, wydawnictwa SKRZAT. Autorka Katarzyna Zychla porusza wiele spraw z życia codziennego w przygodach małego Hipcia. Dopełnieniem treści są ilustracje wykonane przez Agnieszkę Filipowską .





Będąc jeszcze na studiach,  w ramach zaliczenia miałam napisać program dnia z książką odpowiednią dla Przedszkolaków. Tak trafiłam na Maksa. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Wiedziałam, że i mój Syn w przyszłości podzieli moje uczucia. Nie spodziewałam się wtedy, że odegra On (Maks oczywiście), taką ważną rolę w naszym życiu.

Gdy tylko okazało się, że czeka nas wizyta u dentysty, przypomniałam sobie, że Dziadek Antka uzbierał dość sporą kolekcję książeczek. Między innymi była tam książeczka "Maks dba o zdrowie".
Przeczytaliśmy raz przygodę Hipopotam związaną z wizytą u dentysty. I wystarczyło. Wcześniej nie chciał słyszeć, że będzie musiał sam się udać zbadać ząbki. Od tamtej pory opowiadał wszystkim, że Maksa bolał ząb i musiał iść do dentysty. Omówiliśmy wspólnie co trzeba zrobić by ząbki nie bolały, jak trzeba zachowywać się w gabinecie. Gdy nastał "ten" dzień.. Antek bez problemu ładnie otwierał buzie. Byliśmy z Niego bardzo dumni.


W naszej biblioteczce znajdziecie również między innymi :

- "Maks dba o zdrowie" - opisuje przygody związane ze zdrowiem, lęk przed szczepieniem i wizytą u dentysty oraz niechęć do lekarstw.





- "Przygody Maksa" - jedna z pierwszych książeczek opisujących przygody Maksa. Znajdziemy między innymi historię przyjaźni Hipopotama z małą szarą myszką, która zamieszkała w ich domu. Znajdziemy sposoby na na naukę liczb.



- " Maks uczy się na błędach"




- " Maks i przyjaciele"




- " Maks i niezwykłości"




- "Przysmaki Maksa"



-"Uczucia Maksa" 




Komentarze

Popularne posty