Zbuduj koparkę. Poznaj wielkie maszyny budowlane. - recenzja książki.

Zbuduj Koparkę. Poznaj wielkie maszyny budowlane. Autor Claire Howcock wydawnictwa WILGA.
Jest jednym z prezentów urodzinowych Antka Budowniczego.

 
W książce znajdziemy informacje o rodzajach maszyn budowlanych. Do każdej omawianej grupy maszyn mamy model kartonowy do ułożenia. (Bez użycia nożyczek i kleju). Znajdziemy aż 4 model. Antko niestety jeszcze nie ma na tyle sprawnych łapek by sam je ułożyć. Na pomoc przyszedł mu Tata. I tak po przeczytaniu informacji o maszynach budowlanych... Powstały na naszych oczach ich repliki tekturowe.











Książka w całości jest wykonana z grubych kartonowych kartek. 


Komentarze

  1. Polecam żurawie www.hydro-crane.pl. Firma z bogatym doświadczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna sprawa - dla dziecka jako prezent - super pomysł pod choinkę :)

    https://maszynohurt.pl/kategoria-produktu/gietarki/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się składa, że ja również całkiem niedawno miałam okazję skorzystać z usług firmy https://transportmaszynpoznan.com/ gdyż zależało mi bardzo na przewozie maszyn budowlanych. Teraz już wiem, ze wybrałam bardzo mądrze i na pewno tą firmę będę każdemu polecała.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty