A Ty wiesz kim chcesz być?

Każdy z nas już jako dziecko planował swoją przyszłość. Wiedział kim chce być, co jest interesujące, czym lubi się bawić a czego nie lubi. 




Gdy ostatnio zapytałam Antka kim by chciał być... Odpowiedź nie była taka prosta.
- chce być rycerzem... Strażakiem, bohaterem.  

Gdyby ktoś nie wiedział dlaczego akurat padło na te "zawody". Biegnę już z tłumaczeniami. W głowie mojego trzylatka (tak wczoraj o godz 18.18 Antko skończył 3 lata) ułożyły się ciekawe teorie na temat tego co dokonali Panowie wykonujący te "zawody". 

Rycerz - walczy z smokami i ratuje księżniczki (dla jasności Mama jest księżniczką :)).
Strażak - "umyja pożar..." Gasi pożar.
Bohater - podobnie jak rycerz... Tylko dodatkową jego mocą jest latanie.
Ja odkąd pamiętam chciałam być nauczycielka przedszkola... Oraz Mama, Żoną.



A Ty? 
Pamiętaj, że to my rodzice kształtujemy nasze dzieci. To my pokazujemy im świat, wartości i zasady w nim panujące.

Przygotowałam dla Antka karty pracy związane z zawodami - polegają one na odnalezieniu niewłaściwego przedmiotu, nie kojarzącego się z danym zawodem. np. ryba nie pasuje do nauczycielki itd. 

Możemy również połączyć pasujące przedmioty z głównym obrazkiem - z postacią. 








Ps. Jeżeli jesteś zainteresowana/zainteresowany plikiem PDF napisz do mnie :) 
Nadal nie umiem ich dodawać do postu :(




Komentarze

Popularne posty